اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۱۱۳۷

قلعه‌نویی و چالش مهاجم در سپاهان

قلعه‌نویی و چالش مهاجم در سپاهان
بعد از رسمی شدن حضور امیر قلعه‌نویی در سپاهان، فعالیت‌های این تیم در فصل نقل و انتقالات آغاز شد.
۰۹:۰۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|

بعد از رسمی شدن حضور امیر قلعه‌نویی در سپاهان، فعالیت‌های این تیم در فصل نقل و انتقالات آغاز شد. هر چند پیش از آن هم باشگاه سپاهان با نظر قلعه‌نویی مذاکراتی مخفیانه با بازیکنان مورد نظر انجام داد و به همین دلیل هم بود که در طول 3 روز، 5 بازیکن جدید جذب این باشگاه شدند. 5 بازیکنی که 3 تا از آنها مهاجم هستند؛ سجاد شهباززاده، کی‌روش استنلی و ابراهیم صالحی. این 3 بازیکن در کنار محمد ایرانپوریان و پیام نیازمند خریدهای جدید سپاهان هستند. خریدهایی که نشان می‌دهد سپاهان با توپ پر وارد نقل و انتقالات تابستانی شده است.

سپاهان در فصلی که گذشت چند مهاجم تخصصی در فهرست خود داشت. از مسعود حسن‌زاده که بخش بسیاری از فصل را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد تا ساسان انصاری – بهترین گلزن این تیم – و مهدی شریفی و مروان حسین. جلال علی‌محمدی، رضا دهقانی، مهرداد محمدی و رضا میرزایی را نیز می‌توان در زمره بازیکنان هجومی سپاهان قرار داد. آن هم با توجه به اینکه سپاهان فقط با یک مهاجم هدف وارد زمین می‌شد و بقیه مجبور بودند در کناره‌ها بازی کنند.
ساسان انصاری که پس از بازی در فولاد و پرسپولیس پیراهن سپاهان را پوشید، در لیگ هفدهم 11 گل برای سپاهان به ثمر رساند. این مهاجم 26 ساله بی‌شک بهترین بازیکن سپاهان در فاز تهاجمی بود و البته امیر قلعه‌نویی نیز برای حفظ او تلاش خود را آغاز کرده. انصاری یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد اما جذب 3 مهاجم جدید و تمدید قرارداد با برخی از مهاجمان سابق شاید بهانه‌ای برای جدایی ساسان از سپاهان باشد.
از طرفی جذب 3 مهاجم جدید و مشخص نکردن وضعیت مهاجمان سابق باعث شده تا سپاهان به اندازه یک تیم در خط حمله بازیکن داشته باشد. بازیکنانی که هر یک مدعی بازی در ترکیب ثابت هستند.
از سجاد شهباززاده که فصل ناموفقی را در استقلال و القطر گذراند تا ابراهیم صالحی که 3 گل برای پارس جنوبی جم به ثمر رساند و کی‌روش استنلی که در ذوب‌آهن درخشید. به اینها مسعود حسن‌زاده را اضافه کنید که امیر قلعه‌نویی او را از زمانی که در داماش بازی می‌کرد زیر نظر داشت و حتی پیشنهاد بازی در استقلال را به او داد. مهدی شریفی هم که شاگرد امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی بوده و به نظر نمی‌رسد مشکلی برای ادامه همکاری با او وجود داشته باشد.
سپاهان فصل قبل از عملکرد ضعیف خط دفاع خود ضربه خورد و تا آستانه سقوط پیش رفت. جز سیاوش یزدانی، بقیه مدافعان سپاهان نتوانستند فصل موفقی را سپری کنند و همین می‌توانست بهترین دلیل برای جذب مدافع جدید از سوی امیر قلعه‌نویی باشد. امیر اما تمرکز خود را روی جذب مهاجم گذاشته، به طوری که انگار نقطه ضعف سپاهان در فاز تهاجمی بوده و این تیم در دفاع درخشان ظاهر شده است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین